Rendhagyó Körtér

2000. május 5. és 7. között a BKV vágányfelújítási munkákat végzett a Szent Gellért téren, valamint a Móricz Zsigmond körtéren. A két és fél napos vágányzár ideje alatt a 18-as villamosok Albertfalva kitérő - Móricz Zsigmond körtér, a 47-esek Budafok, Városház tér - Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek, a 19-es és 49-es villamosok közlekedése szünetelt. A 18V villamospótló autóbuszok a Körtér és a Moszkva tér, a 19V az Etele tér és a Batthyány tér, a 47-49V pedig az Etele tér és a Deák tér között szállították az utasokat. A dolog különlegessége volt, hogy mind a 18-as villamosok Tatra szerelvényei, mind a 47-esek pótkocsis UV-jai a körtéri hurokvágányon fordultak vissza a Fehérvári út felé, nem kis forgalmat - és látványosságot - okozva. Képeim 2000. május 6-án délelőtt készültek.
 

Nagy a forgalom a körtéri
hurokvágányon

A leszállóhelyen egy 47-es...
 

...majd egy 18-as villamos
 

A 4348-4349 Tatra szerelvény
a hurokvágányon

Villamospótló autóbusz a
beépítésre váró sínszálak mögött

A Bartók Béla útra kanyarodó
vágány cseréje

A hídról a Szent Gellért
térre vezető ívben dolgoznak

A munkaterület
a Gellérthegyről nézve

Pótkocsis UV félúton a hurokban
 

Ugyanott egy perccel később
egy kétkocsis Tatra

Indulásra kész a 47-esen a
3806-6000-3804 UV...

...és a 18-ason a
4329-4328 Tatra szerelvény